– Prognozowanie tendencji w modzie to wytężona praca wielu ekspertów, zwanych trend forecasterami. To oni analizują obecną sytuację, poznają potrzeby konsumentów i tym samym przewidują, co wkrótce znajdzie się na sklepowych półkach. Dzisiaj klienci podejmują bardziej świadome decyzje, zwracają uwagę na ekologię, a przy tym nie podążają zawsze za nowoczesnym designem, tylko zachowują pewną nostalgię. To wszystko przekłada się na wygląd wnętrz – mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu i reklamy, RuckZuck.

Rosnąca świadomość konsumentów

Stajemy się pokoleniem coraz bardziej świadomych konsumentów. Produkt musi nas do siebie przekonać swoją jakością – uważnie czytamy etykiety, zapoznajemy się z marką i często kierujemy się opiniami ekspertów. W ten sposób podejmowane decyzje zakupowe są przemyślane, a ryzyko rozczarowania zdecydowanie mniejsze.

Wybór produktów o jak najlepszych parametrach technicznych pozwala dłużej się nimi cieszyć. Z takiego założenia wyszła marka RuckZuck, która wszystkie panele podłogowe ze swojej oferty przekształciła na modele o właściwościach wodoodpornych. Nie tylko stały się dzięki temu bardziej wytrzymałe, ale również zwiększyły się ich możliwości aranżacyjne. Z powodzeniem zastosujemy je we wszystkich wnętrzach, również w kuchni, przedpokoju czy łazience. Polecamy takie kolekcje jak Elite 4V WR, Freedom 4V WR czy Trend 4V WR.

Z myślą o naszej planecie

Ekologia to trend, który z roku na rok zyskuje na popularności. Nie bez znaczenia jest dla nas, z jakich materiałów zostały wykonane poszczególne elementy wyposażenia. W modzie jest renowacja starych mebli, która pozwala nadać im drugie życie, a także wykonywanie recyklingowych dekoracji. Dzięki tego typu działaniom nie tylko dbamy o przyrodę, ale również tworzymy przyjazną przestrzeń do życia.

Produkty w duchu eko znajdziemy np. w asortymencie firmy RuckZuck. Wszystkie proponowane przez nią kolekcje paneli wodoodpornych uzyskały certyfikat Blue Angel. Oznacza to, że posiadają niski poziom emisji, zapewniają zdrowy klimat w pomieszczeniu i zostały wykonane z surowca, który jest przyjazny środowisku.

Odwoływanie się do przeszłości

Mogłoby się wydawać, że ciągłe podążanie za trendami sprawia, że w modzie nie ma miejsca na sentymenty. Tymczasem o tym, że lubimy wracać do wspomnień, świadczy chociażby ogromna popularność hasztagu #tbt (Throwback Thursday), którym oznaczane są zdjęcia z przeszłości publikowane w czwartek. Obecnie na Instagramie jest 570 milionów zdjęć z tym hasztagiem.

Nostalgia objawia się również we wnętrzach – bazuje na niej chociażby styl vintage czy shabby chic. Wśród najnowszych trendów znajduje się z kolei styl grandmillenial, nawiązujący do „granny chic”, czyli babcinego szyku. Został wypromowany przez 30-latków, którzy największą wartość dostrzegają w wiekowych przedmiotach.

Wszystkie te trendy dobrze ze sobą współgrają i pozwalają tworzyć aranżacje, w których główne role odgrywają komfort, oryginalność i wysoka jakość.

Opracowanie: firma RuckZuck

Logo RuckZuck
RuckZuck to profesjonalny salon z panelami, który oferuje najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych. Decyzję o zakupie odpowiednich modeli i wzorów ułatwiają fachowe porady pracowników. W ramach kompleksowej obsługi klienta, punkty RuckZuck proponują również transport oraz montaż zakupionych produktów.